وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مطلب مندرج در روزنامه کیهان

مدتي است كه بيمارستان 15 خرداد ورامين متعلق به بيمه خدمات درماني، نوبت پذيرش خود را بصورت تلفني پيام‌گير قرار داده و از نوبت‌دهي حضوري ....

سلام عليكم

             با احترام، پيرو درج مطلب با عنوان:«مدتي است كه بيمارستان 15 خرداد ورامين متعلق به بيمه خدمات درماني، نوبت پذيرش خود را بصورت تلفني پيام‌گير قرار داده و از نوبت‌دهي حضوري .... » در روزنامه مورخ 21/9/90، خواهشمند است دستور فرماييد براي روشن شدن افكار عمومي نسبت به درج پاسخ ذيل كه براساس گزارش دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی در مانی شهيدبهشتي مي‌باشد، اقدام و همكاري لازم صورت گيرد.

متن پاسخ

بيمارستان شهداي 15 خرداد ورامين، متعلق به صندوق تأمين اجتماعي بوده نه به بيمه خدمات درماني.

اين مركز به خاطر رفاه مراجعين محترم و عدم مراجعه حضوري كه برخي اوقات نيز جهت اخذ نوبت از ساعات اوليه بامداد مراجعه مي‌نمودند و موجبات ناراحتي و ايجاد صف‌هاي طولاني راسبب مي‌شد، سامانه پيشرفته و مدرن نوبت‌دهي تلفني با شماره جديد 36201900 را راه‌اندازي نموده است .با این امکان  نزديك به 70 درصد از شماره دهي ،بصورت تلفني و مابقي به صورت حضوري در اختيار مراجعين قرار مي‌ گیرد.

در تاريخ ذكر شده از طرف نگارنده، در سطح استان تهران از طرف اداره مخابرات، طرح هم‌گو گرديدن شماره‌هاي استان تهران انجام شد.در هفته اول آغاز طرح(تاريخ 17/9/90 ) اشكالاتي درخطوط صورت گرفت كه ارتباطي به اين مركز نداشت و كل استان تهران از اين موضوع كاملاً مطلع بودند.

در اين مركز، طبق دستورالعمل‌هاي وزارت بهداشت و استانداري، واحدي به نام دفتر رسيدگي به شكايات وجود دارد كه تاكنون فردي به هويت آقاي اصغر كردبچه مراجعه ننموده و از هيچ پرسنلي شكايت ننموده‌اند تا نسبت به رفع مشكلات ايشان اقدام شود.

نسخه چاپي ارسال به دوست

يکشنبه ١٨ دی ١٣٩٠ - ١٠:١٣ / شماره خبر: ٩٨٨٧٨ / تعداد نمايش: 1291

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج