وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مدیرعامل سازمان انتقال خون در نشست با شرکتهای تولید کننده تجهیزات پزشکی:

ضرورت فرهنگسازی یکپارچه در تولید، توزیع و بازاریابی محصولات برای به دست آوردن بازار منطقه


مدیر عامل سازمان انتقال خون در نشسست با مدیران شرکتهای تولید کننده و دانش بنیان تجهیزات پزشکی گفت: فرهنگسازی یکپارچه در تولید و توزیع و بازاریابی محصولات، شناخت و ارتقای بازار و افزایش حجم تولید و تقویت دانش بازاریابی بین المللی و توجه به کیفیت از نکاتی است که برای به دست آوردن بازار منطقه برای شرکتها ضروری است.
به گزارش وبدا، دکترعلی اکبر پور فتح اله ضمن معرفی ظرفیت ها و امکاناتی که ایران در تصاحب بازار منطقه ای می تواند داشته باشد به شرکتهای تامین کننده تجهیزات و ملزومات انتقال خون گفت: با تشکیل یک تشکل منسجم و استفاده از ظرفیت های موجود در شرکتهای خود، هسته قوی بازاریابی و برنامه ریزی تشکیل دهید تا با هدف به دست آوردن بازار منطقه ای فعالیت هدفمند منسجم و تعریف شده ای را در این راستا شکل دهیم.

وی با اشاره به نقش مهم ایران در ارتقای انتقال خون کشورهای منطقه و تدوین برنامه راهبردی انتقال خون این کشورها و تامین فرآورده ها ی مورد نیاز و تجهیزات به صورت منطقه ای گفت: این ظرفیت بسیار مهمی است برای شرکتهای تولید کننده داخلی تحت برندهای معتبر بین المللی و ایجاد برندهای قابل اعتماد تا محصول خود را در قدم اول به کشورهای منطقه و در قدم دوم به دنیا معرفی و عرضه کنند.

مدیر عامل سازمان افزود: فرهنگسازی یک پارچه در تولید و توزیع و بازاریابی محصولات، شناخت و ارتقای بازار و افزایش حجم تولید و تقویت دانش بازاریابی بین المللی و توجه به کیفیت از نکاتی است که برای به دست آوردن بازار منطقه برای شرکتها ضروری است.

دکتر پور فتح اله تاکید کرد: همکاری این شرکتها در قالب یک انجمن یا کنسرسیوم می تواند با کمک خرد جمعی و ایجاد هم افزایی به شناخت کمبودها و رفع نقاط ضعف و اصلاح روند ها منجر شود.
مدیران شرکت ها نیز در ادامه این نشست به طرح نظرات و پیشنهادها و ارائه ظرفیت های همکاری پرداختند.302/226

نسخه چاپي ارسال به دوست

چهارشنبه ٢٦ مهر ١٣٩٦ - ١٠:٢٧ / شماره خبر: ١٦٧٤١٦ / تعداد نمايش: 449

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج