وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

بیرجند/ كارگاه آموزشي بازرسي دانشگاه

دكتر آهني: اين كارگروه با محوريت معرفي دو سامانه بازرسي دانشگاه برگزار شد

مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه از برگزاري كارگاه آموزشي ويژه پرسنل اين مديريت و اعضاي گروه بازرسي دانشگاه خبر داد.
 
دكتر غلامرضا آهني با اعلام اين خبر گفت: اين كارگاه با محوريت آشنايي با دو سامانه پاسخگويي به شكايات و تكريم ارباب رجوع در مدت زمان 6 ساعت در محل مركز اطلاع رساني دانشگاه برگزار شد
وي با اشاره به پراكندگي شكايات از حوزه هاي بهداشتي درماني و سايربخش هاي دانشگاه خاطرنشان كرد: سامانه پاسخگويي به شكايات با هدف سازماندهي شكايات و تسهيل در ثبت شكايات و تسريع فرايند پيگيري و نتيجه اين درخواست ها راه اندازي شده است
مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه با بيان اينكه در گذشته فرم تكريم ارباب رجوع كاغذي بود اضافه كرد: نتايج اين فرم الكترونيك در راستاي ارتقاي كيفي دانشگاه استفاده مي شود ، ضمن اينكه 10 امتياز از فرم ارزشيابي پرسنل مربوطه به اعلام نظر ارباب رجوع است.
دكتر آهني با بيان اينكه حوزه مديريت فن آوري و اطلاعات دانشگاه تدريس اين دانشگاه را برعهده داشته است گفت: دكتر قائمي رئيس دانشگاه نيز در اين كارگاه بر اهميت نقش و جايگاه بازرسي در دانشگاه تاكيد كرد.
 

نسخه چاپي ارسال به دوست

پنج شنبه ١ شهريور ١٣٩٧ - ١٦:١٥ / شماره خبر: ١٨٠٢٢٤ / تعداد نمايش: 209

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج