وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

پاسخ مطلب مندرج در سامانه "فارس من":

قطعی کابل مخابرات دلیل ایجاد ترافیک شدید در سامانه 190 و طولانی شدن صف انتظار شهروندان

دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در این جوابیه تاکید کرد: همکاران پاسخگو در این دفتر همه تلاش خود را می‌کنند که زمان صف انتظار کوتاه شود.


به گزارش وبدا، دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در پاسخ به سوال مطروحه در سامانه "فارس من" با عنوان «سامانه اطلاعات داروهای کمیاب جوابگو نیست» در تاریخ 13 خردادماه 98 اعلام کرد:

با عنایت به اهمیت موضوع پاسخگویی به سؤالات و انتقادات مردمی به سامانه ۱۹۰ به طور متوسط در هر ۳۰ دقیقه بیش از ۴۰ تماس پاسخ داده می‌شود.

همکاران پاسخگو در این دفتر همه تلاش خود را می‌کنند که زمان صف انتظار کوتاه شود. اما متأسفانه در حدود همان تاریخ اعلامی از سوی مخاطب سامانه "فارس من" به دلیل عملیات شهرداری و قطعی کابل مخابرات، ترافیک بسیار شدیدی در این سامانه ایجاد و زمان پاسخگویی طولانی تر از زمان های عادی شد.

نسخه چاپي ارسال به دوست

يکشنبه ٢ تير ١٣٩٨ - ١٥:٠٢ / شماره خبر: ١٩٢١٥٥ / تعداد نمايش: 34

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج