وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مطلب مندرج در روزنامه ایران

مرگ دومين كودك با شربت اشتباهي

            احتراماً‌ پيرو درج مطلب تحت عنوان : مرگ دومين كودك با شربت اشتباهي مورخ 6/4/91 خواهشمند است دستور فرمائيد براي روشن شدن افكار عمومي نسبت به درج پاسخ به شرح ذيل اقدام و همكاري لازم صورت گيرد.

 

متن پاسخ

طبق پاسخ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي،‌درماني همدان

 

1-                                                      خانم ترانه جباري، يك ساله بستري در بيمارستان بعثت كه در تاريخ 11/4/91 از آن بيمارستان مرخص

       شده است .

2-      آقاي امين آقامحمدي، 9 ساله بستري در بيمارستان فرشچيان كه در تاريخ 21/2/91 از آن بيمارستان مرخص شده است

3-      آقاي حسين عظيمي، پنج ساله ، بستري در بيمارستان بعثت كه در تاريخ 16/4/91 از آن بيمارستان مرخص شده است .

لازم به ذكر است هيچ موردي از مرگ اطفال بدليل مسموميت با شربت متادون از بيمارستان هاي همدان گزارش نشده است .

 

نسخه چاپي ارسال به دوست

دوشنبه ٢٣ مرداد ١٣٩١ - ١٢:٣٧ / شماره خبر: ٩٨٧٧٢ / تعداد نمايش: 1107

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج